אם הגעתם לכאן אנו מניחים שאתם מחפשים אחר משרד עורך דין לענייני ירושה. משחר ההיסטוריה אנו רואים לא מעט משפחות אצולה ומלוכה אשר משאירות אחריהן צוואות וירושות, עובדה זו גרמה לאנשים רבים לחשוב כי ירושות וצוואות מיועדים אך ורק "לעשירון העליון". יחד עם זאת, בשנים האחרונות עלתה המודעות והובן שלא כך הדבר וכתיבת צוואה הפכה לאחת מן הפעולות המשפטיות השכיחות ביותר בעולם בו אנו חיים כיום. באמצעות כתיבת צוואה נוכל להבטיח את עתידם של קרובינו ובני משפחתנו ולהבטיח כי רכושנו יחולק בצורה בה אנו רוצים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לענייני ירושה – משרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' פה כדי לענות לכם על כל השאלות!

אז מחפשים משרד עורך דין לענייני ירושה? כל התשובות שצריך לדעת במאמר הבא

צוואה היא מסמך משפטי לכל דבר ועניין אשר נותן לנו את האפשרות לדאוג לעתידם של הקרובים לנו כאשר אנחנו עוד בריאים וצלולים במחשבתנו. עריכת צוואה נחשבת למלאכה לא פשוטה ויש לכתבה בצורה מקצועית מאחר וכתיבה לא מקצועית תוכל לקבל מספר פרשנויות, לגרום לסכסוכים משפחתיים ולפגוע משמעותית ברצונו של הנפטר. ישנם מספר דברים אותם תצטרכו לדעת טרם עריכת צוואה:

משרד עורך דין לענייני ירושה

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

לא חתונה קתולית, ניתן לשנות את הצוואה

אנשים רבים נוטים לחשוב כי צוואה היא מסמך שאין לשנותו לאחר העריכה, אך יחד עם זאת עליכם לזכור כי צוואה הינה זכות ולא חובה ומטרתה לעזור לכם ולוודא כי רצונכם יתקיים לאחר לכתכם. בכל אופן, כל אדם העורך צוואה רשאי לשנותה על פי הדין ככל שיחפוץ. כמו כן, בהנחה ובצוואה רשום שלא יהיה ניתן לשנותה בעתיד הדבר בלא מעט מן המקרים יכול לעורר חשד כי היו מעורבים מספר גורמים נוספים בכתיבת הצוואה לכן גם במקרים כאלו ניתן לבטל צוואה.

הצוואה יכולה להיכתב אך ורק על ידי המצווה

הצוואה יכולה להירשם אך ורק על ידי המצווה, צוואה לא יכולה להירשם על ידי בן משפחה, בן זוג ו/או עובד הקרוב למצווה. כמו כן, ישנם מספר קריטריונים בהגדרה לאדם אשר יכול לערוך צוואה על פי חוק(מעל גיל 18, ללא בעיות נפשיות, כשיר וצלול במחשבתו

4 דרכים לעריכת צוואה

כאשר אנחנו מדברים על עריכת צוואה אנו מגלים כי ישנם 4 דרכים עיקריות לעריכתה – צוואה בעדים, צוואה בפני רשות, צוואה בעל פה וצוואה בכתב יד. כל אחד מן סוגי הצוואות מכיל מספר קריטריונים אשר צריכים להתבצע בהתאם לחוק הירושה.

משרד עורך דין לענייני ירושה: מה הם תחומי העיסוק?

כאשר אנחנו מדברים על עבודתם של משרד עורך דין לענייני ירושה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש אשר טומנת בחובה לא מעט אתגרים ושלל נושאים משפטים מגוונים. בין תחומי העיסוק העיקריים: ירושה, צוואה ועיזבון.

ירושה – חוק הירושה נחשב לאחד החוקים המגוונים ביותר בספר החוקים ועבר מספר רחב של שינויים מאז החקיקה הראשונית שלנו בשנת 1965. למעשה, התיקון האחרון שנעשה בחוק זה נעשה לפני מספר שנים בשנת 2017. מטרתו של החוק הוא לקבוע מה הם זכויות היורשים, מי הם, איך לטפל בענייני צוואה ומרכז בתוכו את כל תחומי העיסוק.

צוואה – צוואה היא חלק מן חוק הירושה, משרד עורך דין לענייני ירושה המתמחה בצוואות יהיה אחראי על כללי ברירת הדין יחד עם כתיבה ועריכה נכונה של צוואה בהתאם לרצון ולאינטרס של הלקוח.

עיזבון – כאשר אנחנו מדברים על עיזבון אנו למעשה מדברים על הרכוש של המנוח – נכסים, כספים, תכשיטים ושאר חפצים. העזבון מתחלק בין היורשים לפי חוק הירושה ו/או לפי צוואה בהנחה ונכתבה לפני.

אמרתם משרד עורך דין לענייני ירושה: אמרתם דניאל ארנסט ושות'

משרד עורך דין לענייני ירושה דניאל ארנסט ושות' הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל. כתיבת צוואה ו/או טיפול בענייני ירושה הם בגדר מלאכת מחשבת של ממש אשר דורשים התעמקות בפרטים הקטנים ביותר לצד מקצועיות ויחס אנושי. משרדנו מתמחה בכתיבת ועריכת צוואות ובעל ידע מעמיק בחוק הירושה. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולדאוג לעתיד הקרובים לכם כבר היום.

ראו גם: עורך דין ירושות וצוואות במרכז

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

סגירת תפריט