משרד עורכי דין צוואות וירושות – עונים על השאלות השכיחות ביותר

אנו מאמינים שלא הגעתם לכאן בטעות, אם אתם פה סביר להניח שאתם מחפשים אחר משרד עורכי דין צוואות וירושות אשר מתמחה בתחום. אם אנחנו הולכים מסע אחורה אל ההיסטוריה אנו מגלים כי צוואות וירושות היו מיועדים אך ורק לעשירון העליון ולמשפחות המלוכה. בעשורים האחרונים התוודע לנו שלא כך הדבר ובאותה הנשימה עלתה גם המודעות כל הקשור לעולם הצוואות והירושות. כתיבת צוואה הפכה למוצר צריכה בסיסי אותו אנשים רבים מבקשים על מנת להבטיח את העתיד של בני משפחתם ושל הקרובים להם מכל. עולם הצוואות והירושות נחשב לאחד העולמות המגוונים והגדולים ביותר בעגה המשפטית ומכיל בתוכו לא מעט תהיות ושאלות. משרד עורכי דין צוואות וירושות דניאל ארנסט פה על מנת לעשות לכם סדר בכל השאלות.

צוואה: למה אנחנו צריכים אותה בכלל?

עריכת צוואה הפכה בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי של ממש, יחד עם זאת עדיין אנשים רבים שואלים את עצמם האם כדאי להם לערוך צוואה ומה הוא הזמן הנכון ביותר לערוך את אותה צוואה. כאשר אנחנו מדברים על עריכת צוואה אנו מדברים על זכות גדולה הניתנה לנו בעודנו צלולים וכשירים לחשוב על עתידים של בני משפחתנו ושל שאר האנשים הקרובים לנו. עריכת צוואה עוזרת לנו להוציא לפועל בצורה מדויקת את התחושות שלנו ואת הרצונות שלנו בנוגע לחלוקה של הרכוש, הנכסים והעזבונות שלנו ברגע שנלך מן העולם. מדובר בזכות ולא חובה ולכן אנו ממליצים לנצל אותה. כמו כן, ניתן לערוך צוואה בכל זמן נתון בהנחה והמצווה צלול וכשיר.

משרד עורכי דין צוואות וירושות

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

הצוואה יכולה להיכתב אך ורק על ידי המצווה

אנשים רבים תוהים האם ניתן לרשום צוואה בשם מישהו אחר מסיבות שונות, כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי על פי חוק הצוואה יכולה להירשם אך ורק על ידי המצווה ולא יכולה להירשם בשום צורה על ידי בן משפחה, קרוב למצווה, בן זוג ו/או עובד של אותו אדם. החוק מסדיר מספר קריטריונים לפיו הוא מפרט מה הם הדרכים לעריכת צוואה כמו כן מי יכול לערוך צוואה ומי פסול מעריכת צוואה שכזו.

פסילת צוואה ו/או התנגדות לצוואה: האם זה אפשרי?

כאשר אנחנו מדברים על התנגדות לצוואה אנו מדברים על אחת התביעות הפופולריות ביותר בעולם הצוואות והירושות, לא מעט פעמים אנשים מתנגדים לתת תוקף משפטי וחיים לצוואה שנכתבה מסיבות מסוימות. כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי יכולים להיות סיבות רבות בגללן נרצה לפסול ו/או להתנגד לצוואה יחד עם זאת כל אחת מן הסיבות צריכה להתבסס על טיעון משפטי אשר מנוסח היטב יחד עם עו"ד המתמחה בתחום. בין הסיבות השכיחות והפופולריות ביותר להתנגדויות ו/או פסילות צוואה אנו רואים:

  • צוואה לא ריאלית אשר אין דרך לקיימה בשום צורה
  • צוואה אשר נרשמה בצורה בלתי חוקית
  • צוואה אשר הוכח כי נעשתה בכפייה ו/או באיומים של המצווה
  • ניסוח לא החלטי אשר יכול להתפרש ל – 2 פרצופים שונים
  • המצווה כתב את הצוואה כאשר אינו היה כשיר לערוך אותה
  • חוסר התאמה בין המציאות של המצווה לבין הירושה בפועל

אלו חלק קטן מן הסיבות השכיחות והפופולריות ביותר להתנגדות לצוואה, יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על התנגדות לצוואה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש כאשר כל מקרה הוא לגופו. על מנת לדעת איך לגשת להתנגדות בצורה טובה יותר אנו ממליצים לכם לגשת אל משרד עורכי דין צוואות וירושות אשר יעזור לכם להבין מה הם הסיבות והתקדימים בחוק שיעזרו לכם להגיע אל היעד.

אמרתם משרד עורכי דין צוואות וירושות – אמרתם דניאל ארנסט

לא הגעתם לכאן כיד המקרה, אתם מחפשים אחר משרד עורכי דין צוואות וירושות בעל ניסיון ומוניטין. אנו רוצים להגיד לכם בפה מלא שאתם יכולים להיות רגועים מאחר והגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם. משרד עורכי דין צוואות וירושות דניאל ארנסט נחשב לאחד מן משרדי הבוטיק המובילים ביותר בארץ בתחום והפך בשנים האחרונות לביתם של אלפי לקוחות בתחום הצוואות והירושות.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו וליהנות משירות איכותי, מקצועי לצד אנושיות וחיוך ענק. זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור דניאל ארנסט.

ראו גם: עורך דין ירושות וצוואות במרכז

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

סגירת תפריט