כאשר אנחנו מדברים על עו"ד לענייני צוואה אנו מדברים על עורך דין אשר ההתמחות העיקרית שלו סובבת סביב עולם הצוואות והירושות. אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם מחפשים אחר עו"ד לענייני צוואה מסיבות שונות. צוואה היא הדרך שלכם להבטיח את העתיד של האנשים הקרובים לליבכם תוך כדי שאתם מסדירים הכל בצורה כתובה ומסודרת. יחד עם זאת, לא מעט פעמים אתם תרצו להיעזר בשירות של עו"ד לענייני צוואה לשם הבטחת רצון המצווה ו/או במקרים של סכסוכי ירושה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק בשביל זה משרד עורכי דין דניאל ארנסט ושות' כאן בשבילכם.

מה הם המצבים בהם נרצה לערוך צוואה?

אנשים רבים לא בטוחים איך לגשת לצוואה ו/או מה הזמן המתאים ביותר לשם עריכת צוואה. כאשר אנחנו מדברים על עריכת צוואה אנו לא מדברים על זמן ספציפי בו נכון לערוך צוואה מאחר וכל אחד בוחר לערוך את הצוואה שלו בזמן אחר. יחד עם זאת ישנם מספר מקרים שכיחים בהם אנו רואים כי המודעות לצוואה עולה ולפיכך אנשים ניגשים לשם עריכת צוואה:

  • אנשים אשר נמצאים במצבים רפואי לא טוב ומעוניינים לקבל הזדמנות להסדיר את הנכסים שלהם ושאר הרכוש שלהם בצורה טובה ואופטימאלית
  • אנשים אשר נשואים נישואים שניים
  • אנשים אשר לא רוצים כי כל רכושם ילך אל יורשיהם הטבעיים ומעוניינים לעשות שינוי
  • אנשים המוגדרים "ידועים בציבור"

יחד עם זאת, אנו מאמינים כי אין זמן "מוגדר" בו אנו ממליצים לערוך צוואה. עריכת צוואה היא הדרך שלכם לדאוג לעתיד הקרובים שלכם לאחר לכתכם.

עו"ד לענייני צוואה

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

צוואה – האם צריך את זה בכלל?

לא מעט אנשים נמצאים בלבטים האם כדאי להם לכתוב צוואה או שלא, כאשר אנחנו מדברים על צוואה אנו מדברים על זכות גדולה אשר ניתנה לכם להסדיר את עניין הירושה והצוואה שלכם כאשר אתם עוד צלולים ויכולים לדאוג ליקירכם. יש לציין שאף אחד לא מכריח אתכם לחתום על צוואה אך יחד עם זאת צוואה היא הבחירה האולטימטיבית עבור אנשים שרוצים להחליט מה לעשות עם רכושם ואיך לטפל ברכושם אחרי לכתם.

איך לבחור עורך דין לענייני צוואה?

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מחפשים אחר עורך דין לענייני צוואה, מחיפוש קטן באינטרנט סביר להניח שמצאתם לא מעט אנשים המציגים את עצמם כעורכי הדין הטובים ביותר לענייני צוואה. יחד עם זאת, כאשר אנחנו מחפשים עורך דין למלאכה זו עלינו להתייחס למספר נקודות אשר יעזרו לנו לבחור את העורך דין הטוב ביותר עבורנו:

חשיבות גבוהה לניסיון – אנו מאמינים שאחד הדברים המרכזיים והחשובים ביותר בכל הקשור לתיקי צוואה הוא הניסיון והמקצועיות של עורך הדין שלכם. כאשר אנחנו מדברים על ענייני צוואה וירושה אנו רואים כי כל פעולה הכי קטנה יכולה לשנות לגמרי את כללי המשחק, לכן חשוב שיהיה מולכם עורך דין בעל ניסיון ומקצועיות בתחום.

בדקו את המוניטין של המשרד איתו אתם עובדים – אין זה משנה אם אתם עובדים עם עורך דין פרטי או שמא אתם עובדים עם משרד המתמחה בענייני צוואות, אנו ממליצים לכם לבדוק שאתם עובדים אל מול משרד בעל מוניטין בעולם זה. תוכלו למצוא לא מעט מידע באמצעות הרשתות החברתיות, כלי גוגל לעסקים ואף לבקש לדבר עם אחד מן חוג לקוחותיו המרוצים של המשרד.

היפגשו עם הנפשות הפועלות – אנו מאמינים כי אין תחליף שני לרושם ראשוני, ההצעה שלנו היא להיפגש עם משרד עורכי הדין ו/או עורך הדין הפרטי ולראות בעיניים מי הבן אדם איתו אנו עובדים – כך נוכל לקבל אינדיקציה טובה יותר לנפשות הפועלות והאם אנו רוצים לעבוד יחד איתם בנושא רגיש זה.

בדקו כי זו ההתמחות הראשית שלו – כאשר אנחנו מדברים על תחום המשפט אנו רואים אין ספור נישות שונות, בדקו כי המשרד איתו אתם עובדים בעל ניסיון בתחום הצוואות וזהו תחום העיסוק העיקרי שלו, אף אחד מאיתנו לא רוצה ללכת לבעל מלאכה אשר מתייחס אל צוואות וירושות בתור "השלמת הכנסה".

אמרתם עו"ד לענייני צוואה – אמרתם משרד עו"ד דניאל ארנסט ושות'

אם הגעתם לכאן סביר להניח שאתם מחפשים אחר עו"ד לענייני צוואה, משרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' הפך בשנים האחרונות לביטוי שגור בפיהם של מאות לקוחות ברחבי הארץ. במרוצת שנות פעילותנו עבד המשרד אל מול אלפי לקוחות ועזר להם בענייני צוואה שונים. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו וליהנות משירות איכותי, מקצועי ומסור.

למה אתם מחכים – חייגו דניאל ארנסט ושות' עוד היום!

ראו גם: עורך דין ירושה תל אביב

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

סגירת תפריט