עו"ד צוואות – דניאל ארנסט ושות' עושים לכם מעט סדר

תיקי צוואות וירושה נחשבים לתיקים הדורשים התעמקות מקצועית ובעלת ניסיון. אנו מאמינים כי כל אדם ימצא את עצמו בשלב כזה או אחר מתמודד עם סוגיה הקשורה לתחום הירושות והצוואות. כאשר קרוב משפחה נפטר אין זה משנה אם ערך צוואה מסודרת ו/או רכושו יצטרך להתחלק בהתאם לחוק הצוואות קיים הצורך לעבוד אל מול עו"ד צוואות אשר יעזור לכם לעבור את התהליך בצורה נכונה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לעולם הצוואות – ריכזנו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי.

מהי צוואה?

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים בחייכם את המילה "צוואה", כאשר אנחנו מדברים על צוואה אנו מדברים על מסמך משפטי אשר בו כל אדם יכול לקבוע איך הוא רוצה לחלק את הרכוש, הנכסים והעיזבונות שלו לאחר מותו. כתיבת צוואה היא מלאכת מחשבת של ממש אשר דורשת לא מעט מחשבה, מיומנות ומקצועיות. צוואה היא מסמך בעל כובד משפטי רב אשר משליך בצורה ישירה על הקרובים לכם לאחר לכתכם. אנו מאמינים כי כתיבת צוואה בצורה נכונה, אפקטיבית ויעילה צריכה להיעשות אל מול עו"ד צוואות מאחר וכל מילה ופעולה חשובה.

עו"ד צוואות

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

עו"ד צוואות – למנוע סכסוכים משפחתיים

כאשר אנחנו מדברים על עו"ד צוואות אנו מדברים על בעל מקצוע שיש בידו את היכולת למנוע סכסוכים משפחתיים בשני צידי המתרס. אנו רואים לא מעט משפחות אשר חלוקות ביניהם במחלוקות על ענייני ירושה שונים וכתוצאה מכך נוצרים לא מעט סכסוכים סביב מותו ורצונו של המצווה. תפקידו של עו"ד צוואות הוא לחסוך תהליך משפטי מורכב ולעזור להגיע להידברות ומשא ומתן אשר יובילו למניעת הסכסוך וריצוי כל הצדדים הרלוונטיים.

התנגדות לצוואה

התנגדות לצוואה נחשבת לאחת התביעות הפופולריות והשכיחות ביותר בעולם הירושות והצוואות. כאשר אנחנו מתנגדים לצוואה אנו למעשה רוצים למנוע מתן תוקף משפטי לצוואה. יחד עם זאת לא כל דבר הוא סיבה להתנגדות לצוואה וחייבת להיות עילה לצד טיעון משפטי חזק לשם ביטול הצוואה. בין הסיבות להתנגדות אנו יכולים לראות:

  • המצווה אינו היה כשיר לערוך את הצוואה
  • טעות בכתיבה ו/או כתיבה אשר יכלה להתפרש ל2 פרצופים
  • צוואה שנערכה בעקבות איומים
  • צוואה אשר נעשתה בכפייה
  • צוואה בלתי חוקית
  • צוואה אשר לא ניתן לקיימה

יחד עם זאת כל מקרה הוא לגופו ואנו ממליצים להתייעץ עם עו"ד צוואות אשר יאפיין את המצב בו אתם נמצאים ויעזור לכם להבין מה הם הסיבות והעילות המפורטות בחוק והאם המקרה שלכם הוא אחד כזה.

למה אנו צריכים צוואה?

אנשים רבים תוהים האם כדאי להם לערוך צוואה ומתי הרגע הנכון, כאשר אנחנו מדברים על כתיבת ועריכת צוואה אנו מדברים על זכות הניתנה לאנשים רבים על מנת להבטיח את עתידם של הקרובים להם לאחר לכתם. כאשר אתם עורכים צוואה אתם יכולים לערוך בצורה מדויקת איך הייתם רוצים שהנכסים, הרכוש והעיזבונות שלכם יחולקו.

החשיבות בקבלת ייעוץ עו"ד צוואות

אנו מאמינים כי כתיבת ועריכת צוואה היא מלאכת מחשבת של ממש, לכן אנו ממליצים להשתמש בשירותיו של עו"ד צוואות בכל נושא הקשור לעריכת צוואות ו/או לענייני ירושה שונים. כאשר אנחנו עובדים עם עו"ד צוואות אנו יכולים לדעת כי אנו נמצאים בידיים טובות ונוכל לנהל את התהליך בצורה רגישה, חכמה וכזו שתשרת את האינטרסים האישיים שלנו ללא לאות. אנו יכולים לפגוש עו"ד צוואות במגוון רחב של מקרים – כתיבה ועריכת צוואה, התנגדות לצוואה, עיזבונות ועוד. כאשר מדובר על צוואות וירושות כל מילה וכל פעולה יכולים לשנות את כל המאזן, לכן אל תחכו יותר מדי ועבדו אל מול עורך דין המתמחה בתחום הצוואות.

עו"ד צוואות – משרד עורך דין דניאל ארנסט ושות'

משרד עו"ד צוואות דניאל ארנסט ושות' ממוקם בתל אביב ונחשב לאחד מן המשרדים המובילים בישראל בכל הקשור לעולם הירושות והצוואות. במהלך השנים המשרד עבד אל מול מאות לקוחות שונים והפך לבחירתם הטבעית. היכולת לשלב בין מקצועיות, ניסיון ורגישות הפך את המשרד למוביל בתחומו. אנו מאמינים כי כל סוגייה הקשורה לצוואות וירושות צריכה להיעשות אל מול עו"ד צוואות מיומן ומקצועי ומזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו.

בחירה נכונה זו בחירה במשרד עורך דין דניאל ארנסט ושות'

ראו גם: עורך דין צוואות תל אביב

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

סגירת תפריט