נכון ש'מה שנשאר בסוף זה המשפחה'… אך רבים הם המקרים, לאחר שיושבים שבעה ביחד על פטירת אב או אם, מתחילים הוויכוחים על תוכן הצוואה ואופן חלוקת הנכסים, וויכוחים שעלולים להתעצם לכדי אינטריגות עתירי רגשות, וסכסוכים משפחתיים עמוקים הנמשכים על פני שנים.

טיפול בהתנגדות לצוואה דורש איסוף סיזיפי של נתונים והוכחות בדבר תקינות עריכת הצוואה. כאשר קיים חשד סביר בתקינות הצוואה יש להגיש באמצעות עורך דין התנגדות לצוואה. הגורם המרכזי שיכול לסייע בהצלחת בקשת וההתנגדות הוא גורם הזמן, ככל שיפעלו יותר מהר ויותר קרוב למועד הפטירה כן יגדלו סיכויי ההצלחה. עורך דין התנגדות לצוואה יאסוף חומרי תיעוד ואמצעים נוספים שישמשו לו לשם ביסוס הטענות לפסילת הצוואה. הגשת התנגדות לקיום הצוואה דורשת מיומנות ותחכום רב, וכן שליטה ובקיאות בדיני הירושה. לכן כאשר קיים חשד סביר למעורבות פסולה בעריכת הצוואה, או כאשר אחד היורשים מקופח בחלוקת הירושה באופן בלתי סביר ובלתי מידתי, מומלץ לבדוק את החשדות באמצעות עורך דין התנגדות לצוואה. עורך דין ושופט בדימוס דני ארנסט יודע מניסיונו הרב כיצד למצוא את הפגמים בצוואה וכן את הניסוחים המחשידים אשר יכולים להביא לפסילתה המלאה.

עורך דין התנגדות לצוואה
עורך דין התנגדות לצוואה

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

עורך דין התנגדות לצוואה

מהם המקרים הקלאסיים שמצריכים התייעצות עם עו"ד התנגדות לצוואה? ובכן, התנגדות לצוואה יכולה להתעורר במקרים בהם קיים חשד לחוסר צלילות דעת או אי כשירותו של המצווה, וכן הפעלת לחצים או איומים כלפי המצווה. עו"ד התנגדות לצוואה צריך להעלות טענות לגבי היכולת הקוגניטיבית של המצווה בעת חתימתו על הצוואה, כגון שהתקשה לזכור את זהות היורשים ואת ההיקף של רכושו בעת עריכת הצוואה. מקרים נוספים בהם ניתן להביע התנגדות לקיום הצוואה היא כאשר אחד היורשים נחשד במעורבות יתר בעריכת נוסח הצוואה או שהוא נכח פיזית בעת קיום הצוואה והשפיע לרעה על רצונו של המצווה. גם במקרה שהמצווה תלותי באחד היורשים קיים חשד סביר של מעורבות יתר בעריכת הצוואה. כמו"כ, פגמים צורניים בצוואה יכולים להביא לפסילת הצוואה. עו"ד המנוסה בתחום יידע לזהות את נקודות התורפה של חוזה לא הגון ולהביא לפסילתו. עורך דין ושופט בדימוס דני ארנסט הוא עו"ד התנגדות לצוואה ותיק ומנוסה.

כאשר אחד היורשים חש שהצוואה וחלוקת הרכוש אינה הוגנת, או שאינה משקפת את רצונו האמתי של הנפטר, באפשרותו להגיש 'התנגדות לצוואה' אשר יכולה להביא בסופו של דבר לפסילת הצוואה. הגשת התנגדות לצוואה דורשת תגובה מהירה והבנה מעמיקה בדיני הירושה. עורך הדין ושופט בדימוס דני ארנסט הוא מומחה בענייני התנגדות לצוואה ודיני ירושה בכלל, הוא מעניק ללקוחותיו שירות מקצועי מהיר ואמין, ונותן מענה במקרים של צוואה בלתי הוגנת שהוצאה במרמה מהורה בעת שלא היה צלול בדעתו או שהופנה כלפיו איום, שגרם לו לחתום בעל כורחו על תוכן הצוואה. יודגש, כי לא תמיד הפתרון חייב להגיע דרך התנגדות בבית המשפט, במקרים רבים ניתן להגיע להבנות באמצעות הליך גישור הנעשה אצל עורך דין מומחה, היודע לנווט את הצדדים להסכמים בהתאם להגדרות החוק ולניסיונו העשיר בתיקים כגון אלו. בכל מקרה של חוסר בהירות עדיף להתייעץ בהקדם עם עו"ד מומחה, ולמנוע קרע עמוק במשפחה.

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

עו"ד דניאל ארנסט

עו"ד דניאל ארנסט

עורך דין (שופט בדימוס) בעל משרד עורכי דין אשר התמחותו היא בדיני ירושות וצוואות, עזבונות ותכנון ובניה. עו”ד ארנסט משמש כאב בית הדין של הועד האולימפי, יו"ר ועדת בוררות וגישור של לשכת עורכי הדין. כמו כן שימש במילואים כאב בית דין צבאי (שופט צבאי). בוגר משפטים באוניברסיטת תל אביב בעל תואר LLB ולימודי כלכלה ומינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. שימש כמרצה למשפט בקריה האקדמית אונו.
סגירת תפריט