אם הגעתם לכאן אנו מניחים שאתם מחפשים אחר עורך דין ירושה. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה ניכרת במודעות בכל הקשור לצוואות וירושות ולא מעט אנשים בוחרים להבטיח את עתידם של היקירים להם תוך כדי שהם מסדירים בצורה כתובה ומסודרת איך היו רוצים לחלק את נכסיהם לאחר לכתם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לצוואות וירושה – משרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' פה על מנת לענות לכם על כל השאלות הרלוונטיות.

צוואה היא למעשה מסמך משפטי קביל ותקין בה כל אדם יכול לצוות איך הוא רוצה לחלק את הנכסים והעיזבונות שלו לאחר מותו. כאשר אנחנו מדברים על עיזבון אנו מדברים על נכסי נדל"ן, רכוש לצד לא מעט זכויות וחובות. כאשר אנחנו מדברים על כתיבת צוואה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש הדורשת לא מעט מחשבה מאחר ויש לה כובד משפטי רב אשר עלול להשליך על החיים של קרוביכם לאחר מותכם. הדרך הטובה והנכונה ביותר לכתוב צוואה היום היא בעזרת ליווי של עורך דין ירושה המתמחה בכתיבת צוואות אשר יעזור לכם לנסח את הצוואה בצורה מקצועית ואיכותית תוך כדי מתן תוקף משפטי לצוואה.

עורך דין ירושה

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

למה צריך צוואה?

לא מעט אנשים תוהים האם הם צריכים לעשות צוואה ולמה כדאי להם, למעשה צוואה היא זכות ולא חובה. אך יחד עם זאת אנו מאמינים כי צוואה היא אחד הדברים החשובים ביותר והמהותיים שאתם יכולים לעשות עבורכם ועבור הקרובים לכם. כאשר אתם כותבים צוואה אתם יכולים להחליט בצורה אבסולוטית מה לעשות עם הרכוש שלכם לאחר לכתכם.

מתי אנו נרצה לכתוב צוואה?

אנשים רבים תוהים מתי אנו צריכים לכתוב צוואה, אנו מאמינים כי אתם לא פוגשים את הצוואה אלא הצוואה פוגשת אתכם. כיום לא ניתן לראות פרק זמן אחיד בו אנשים כותבים צוואה, אך יחד עם זאת בין המקרים השכיחים אנו רואים:

  • אנשים הנמצאים במצב רפואי ומעוניינים לכתוב צוואה שתסדיר את חלוקת הנכסים שלהם
  • אנשים הנשואים נישואים שניים
  • אנשים אשר מוגדרים "ידועים בציבור"
  • אנשים אשר לא רוצים כי הרכוש שלהם ו/או כל רכושם ילך אל היורשים הטבעיים

כמו כן ניתן לראות עוד מגוון רחב של מקרים בהם אנו נרצה לכתוב צוואה.

בחירת עורך דין ירושה: מלאכת מחשבת של ממש

כאשר אנחנו מדברים על בחירת עורך דין ירושה אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, יחד עם זאת ריכזנו עבורכם מספר נקודות אשר יעזרו לכם לבחור את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם:

  • בדקו מה הוא הניסיון של עורך הדין שמטפל בכם – אנו מאמינים כי אחד הדברים החשובים ביותר בכל הקשור לצוואות וירושות הוא הניסיון והמקצועיות של עורך הדין שמטפל בכם. מאחר ולא מעט סוגיות יכולות להתפרש ל – 2 פנים יש צורך בניסוח משפטי מקצועי ואיכותי.
  • אין תחליף שני לרושם ראשוני – אנו מאמינים כי אין תחליף שני לרושם ראשוני, אנו מציעים לכם לדבר עם עורך הדין ולבדוק את הכימיה וההתקשרות ביניכם. אם יש לכם ספק ולו הכי קטן אנו מציעים לכם להמשיך הלאה – אין תחליף שני לרושם ראשוני.
  • בדקו כי אתם עובדים עם משרד בעל מוניטין – עולם הצוואות הוא עולם מגוון וגדול, בדקו כי אתם עובדים עם משרד בעל מוניטין בתחום הצוואות. תוכלו למצוא לא מעט מידע אודות משרדי עורכי דין דרך הרשתות החברתיות וגוגל.
  • בדקו כי זוהי ההתמחות העיקרית שלו – אנו מאמינים שאתם רוצים בשביל עצמכם את הטוב ביותר, כך גם אנחנו רוצים בשביל הלקוחות שלנו. בדקו כי צוואות וירושות היא ההתמחות ו/או אחת מן ההתמחויות העיקריות של אותו עורך דין ולא מדובר במלאכה אותה הוא עושה "על הדרך".

אל תחפשו רחוק: משרד עו"ד דניאל ארנסט ושות'

משרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ממוקם בת"א ומתמחה בעולם הירושות והצוואות. במרוצת השנים המשרד עבד אל מול מאות לקוחות מרוצים והפך לביטוי שגור בכל הקשור לעולם הצוואות. אנו מאמינים כי כתיבת צוואה היא מלאכה אשר דורשת מקצועיות, מיומנות והתעמקות בפרטים הקטנים – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם.

חושבים על העתיד היום – חושבים דניאל ארנסט ושות'

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

סגירת תפריט