עורך דין ירושה מומלץ – איך אפשר למצוא?

קיימים לא מעט מצבים שבהם אנשים מעוניינים למצוא עורך דין ירושה מומלץ על מנת לשכור את שירותיו. לעתים, הצורך מתעורר בעקבות רצון להיערך לעתיד ולערוך צוואה שתסדיר את כלל ענייני הירושה. במקרים אחרים, דווקא היורשים עצמם הם שמעוניינים בעזרתו של איש מקצוע במצבים מיוחדים – למשל, כאשר למוריש היו חובות והיורשים מעוניינים להסדיר אותם כהלכה ובהתאם לחוק, כאשר הרכב היורשים שנוי במחלוקת ועוד. תרחיש נוסף שבו נדרש סיוע של עורך דין צוואות וירושות הוא כאשר קיימת התנגדות לצוואה או לאחד היורשים הזכאים על פי החוק לרשת את המנוח – במצבים כאלה הן המתנגד והן מושא ההתנגדות יהיו מעוניינים כמובן בליווי של איש מקצוע אשר ייצג אותם במסגרת ההליכים.

כך תבחרו עורך דין ירושה מומלץ

התרחישים שציינו הם רק חלק ממגוון הסוגיות בהן עוסקים עורכי דין בתחום הירושה. כל אחד יכול למצוא את עצמו יום אחד במצב בו הוא זקוק לליווי מקצועי בתחום זה, אשר נוגע לכל אדם, ולחפש עורך דין אשר ילווה אותו במסגרת ההליכים. אז איך כדאי לחפש עורך דין ירושה מומלץ ומקצועי בתחום הצוואות והירושות?

רקע מקצועי – כדאי לברר את הרקע המקצועי של עורך הדין דרך אתר האינטרנט שלו או על ידי שיחת טלפון למשרדו. מומלץ לשאול מה הוותק של איש המקצוע בתחום? האם יש נישה בתוך תחום הצוואות והירושות שבה יש לו ניסיון משמעותי יותר? האם הוא התנסה בתיקים שלהם מאפיינים דומים לתיק שלכם?

המלצות באינטרנט – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם עורך דין ואפילו לפני שאתם פונים למשרד שלו, כדאי לחפש באינטרנט חוות דעת של לקוחות עבר ולבקש המלצות בקבוצות ובפורומים רלוונטיים. כשזה מגיע להמלצות, חוכמת ההמונים לא פעם מוכיחה את עצמה.

מפה לאוזן – טיפ נוסף הוא לבקש מחברים וממכרים המלצות לעורכי דין שעמם עבדו בעבר. כאמור, תחום הצוואות והירושות נוגע לכולם וחוצה מגזרים, ולכן הסיכויים שחבריכם התנסו עם עורכי דין בתחום הם גבוהים.

שיח עם עורך הדין – כשבוחרים איש מקצוע בתחום רגיש ופרטי כמו צוואות וירושות, כדאי לשוחח עם עורך הדין ולסמוך גם על שיקול הדעת שלכם. בחנו האם עורך הדין משאיר עליכם רושם של אדם אמין וישר? האם אתם חשים עמו בנוח ומרגישים שתוכלו לשתף אותו בסוגיות המעסיקות אתכם באופן ישיר ומלא, גם אם הן אישיות במיוחד? האם המחיר שהוא מציע הוגן בעיניכם והולם את המקובל בתחום?

עורך דין ירושה מומלץ

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

האם צריך עורך דין כדי לערוך צוואה?

החשיבות של עריכת צוואה היא ברורה. הצוואה היא למעשה מסמך משפטי אשר באמצעותו אדם מבהיר כיצד הוא מעוניין שעיזבונו – רכושו, ממונו ונכסיו – יחולקו לאחר פטירתו. לצוואה, אם כן, חשיבות רבה – היא בעצם מהווה ייצוג של קולו של אדם שאינו יכול עוד לבטא את רצונותיו בעצמו. לכן, ישנם לא מעט כללים, המובהרים בחוק הירושה, אשר מגדירים את הצוואות השונות. חשוב שכל צוואה תיערך בהתאם לכללים – על מנת שהאמור בה אכן יבוצע ורצונו האחרון של המוריש ייעשה.

כאמור, לא פעם אנשים מחפשים עורך דין ירושה מומלץ לצורך עריכת צוואה. בישראל ניתן לערוך צוואה במספר דרכים: צוואה בכתב – שאפשר לערוך לגמרי לבד; צוואה בפני עדים – שמצריכה שני עדים נטולי אינטרס (כלומר שאינם בין היורשים); צוואה בפני רשות – שנערכת בפני אחד ממספר גורמים רשמיים אפשריים; וצוואה בעל פה – שנערכת אף היא בפני שני עדים ומתאפשרת רק במצבים שבהם לא ניתן לערוך צוואה אחרת. כפי שניתן לראות, כל אחת מהצוואות ניתן לערוך גם ללא מעורבות של עורך דין בתחום הירושה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם בהחלט מומלץ לתכנן ולערוך את הצוואה בסיוע איש מקצוע.

מתי כדאי לערוך צוואה בליווי עורך דין?

כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין ירושה מומלץ כאשר קיימת התלבטות סביב עריכת הצוואה – לדוגמה, כיצד לחלק את הירושה בין היורשים. גם כאשר העיזבון כולל נכסים רבים ועלולות להיות השלכות של מיסוי, מומלץ לערב איש מקצוע. כמו כן, במקרים שבהם המוריש הוא אחד ממספר בעלים של עסק משותף, כדאי להיערך ולהסדיר את הסוגייה תוך קבלת ליווי מקצועי. מצב נפוץ נוסף שבו כדאי להסתייע בעורך דין הוא כאשר מעוניינים לנשל בן או בת זוג מזכות הירושה באמצעות הצוואה.

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

סגירת תפריט