הפקדת הצוואה אצל רשם הירושה לא ע"י עורך דין צוואות וירושות אלא ע"י המוריש עצמו גם מבטיחה את פרטיות המצווה, כי התוכן הוא סודי עד לאחר פטירת המוריש, וכן אין חשש שהצוואה תלך לאיבוד, או תושמד על ידי מי שיש לו אינטרסים אחרים. הצוואה מופקדת במעטפה חתומה ואיש אינו מעיין בה עד לאחר הפטירה, לכן יש לפנות לעורך דין צוואות וירושות ותיק ומנוסה. בעיר תל אביב יש משרדי עורכי דין רבים, לטיפול במקרי עזבונות וכדומה מומלץ לפנות לעורך דין ירושה בתל אביב. לפי תקנות הירושה, הפקדת צוואה נרשמת במרשם הארצי לצוואות וניתן אישור על הפקדת הצוואה. לאחר פטירת המוריש, מודיע רשם הירושה למוטבים בצוואה על קיום הצוואה וכמובן, אם תוגש בקשה לצו ירושה או לקיום צוואה אחרת, ידע רשם הירושה שיש צוואה נוספת מופקדת אצלו על ידי עורך דין צוואות וירושות.

עורך דין צוואות וירושות

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

עורך דין ירושה בתל אביב
עורך דין צוואות וירושות

משרדנו מתמחה בצוואות ירושות ועזבונות. במסגרת הטיפול ניתן להכין צוואה שתופקד אצל רשם הירושה בנושא עורך דין ירושה בתל אביב. אדם שעשה צוואה ומבקש לוודא שהצוואה תגיע לידיעת יורשיו ולא תלך לאיבוד, רשאי להפקידה אצל הרשם לענייני ירושה. הפקדת הצוואה תגרום לכך שהרשם לענייני ירושה, או בית המשפט, ידעו לאחר הפטירה שיש צוואה ויודיעו ליורשים. הפקדת הצוואה מבטיחה גם שמי שהפקידה הוא המצווה ולכן יש פחות חשש לזיוף ופחות חשש לוויכוח על תאריך הצוואה. כידוע, תאריך הצוואה חשוב מאד, מכיוון שצוואה מאוחרת מבטלת צוואה קודמת. כל האמור נכון גם לגבי צוואה בפני עדים או צוואה בכתב יד, ואפילו צוואה בפני רשות שהיא, בפני נוטריון, או בפני בית המשפט.

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

עו"ד ירושה וצאווה

הצוואה נמסרת במעטפה סגורה וחתומה, כך שגם הרשם אינו מעיין בה, אלא לאחר הפטירה. רק מי שהפקיד את הצוואה, דהיינו, המצווה, יכול לקבל את הצוואה בחזרה, אם יבקש זאת מהרשם, וכמובן יכול להפקיד צוואה מאוחרת יותר. יש להדגיש הן הפקדת הצוואה והן הוצאתה תיעשה אך ורק על ידי המצווה עצמו ולא ניתן לשלוח עורך דין, או כל שליח אחר. רק לאחר מותו של המצווה רשאי אדם המעוניין בדבר, שהוא יורש פוטנציאלי, לבקש מרשם הירושה לעיין בצוואה והרשם, יתכן שיאפשר זאת, או שימסור לו צילום של הצוואה מומלץ לבצע את התהליך באמצעות עו"ד ירושה.

לאחר הפטירה, הרשם שולח מכתב רשום לזוכים על פי הצוואה ומודיע להם על קיומה. קיים מקרה מיוחד נוסף, והוא צוואה בעל פה. העדים השומעים את הצוואה בעל פה, עושים זכרון דברים ומפקידים אותו מיד, בהקדם האפשרי, אצל רשם הירושה. פרוצדורת ההפקדה של צוואה בעל פה, שנרשמה, דומה, אם כי המפקידים הם העדים. כל עו"ד ירושה יגיד מיד שבמקרה של צוואה בעלפה של שכיב מרע יכולים העדים להיות גם הזוכים ע"פ הצוואה זה חריג לכלל שאין זוכה רשאי להשתתף בעריכת הצוואה. עורך דין ירושה בתל אביב יטיב לטפל בענין בפני הרשם בתל אביב. לאחר פטירת המוריש, כאשר הצוואה מוחזקת על ידי מי שאינו המוריש והמוריש כבר נפטר, חייב אותו מחזיק למסור את הצוואה לרשם הירושה, כדי למנוע טעויות או הוצאת צו ירושה בטעות. משרדנו עו"ד ירושה מתמחה בצוואות ירושות ועזבונות ובעל הצלחות רבות בתחום לרבות התנגדויות לצוואות או קיומן, ופתרון בעיות מורכבות בתחום הירושה.

משרדנו מתמחה בצוואות ירושות ועזבונות. במסגרת הטיפול ניתן להכין צוואה שתופקד אצל רשם הירושה בנושא עורך דין ירושה בתל אביב

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

עורך דין צוואות וירושות

עו"ד דניאל ארנסט

עו"ד דניאל ארנסט

עורך דין (שופט בדימוס) בעל משרד עורכי דין אשר התמחותו היא בדיני ירושות וצוואות, עזבונות ותכנון ובניה. עו”ד ארנסט משמש כאב בית הדין של הועד האולימפי, יו"ר ועדת בוררות וגישור של לשכת עורכי הדין. כמו כן שימש במילואים כאב בית דין צבאי (שופט צבאי). בוגר משפטים באוניברסיטת תל אביב בעל תואר LLB ולימודי כלכלה ומינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. שימש כמרצה למשפט בקריה האקדמית אונו.
סגירת תפריט