עורך דין צוואות – תשובות לכל השאלות תחת מטריה אחת

עולם הצוואות והירושות הוא אחד העולמות המגוונים, למעשה תיקי צוואה וירושה נחשבים לתיקים מסובכים אשר דורשים דיוק ולא מעט מיומנות. כל אחד בשלב כזה או אחר בחייו ימצא את עצמו מתמודד עם סוגייה כלשהי הקשורה לעולמות הירושה והצוואה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לעולם זה – משרד עורך דין צוואות דניאל ארנסט ושות' עושים לכם מעט סדר.

"שמעתי את הביטוי "צוואה" לא מעט פעמים, אך מה זה בעצם אומר?"

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע את הביטוי "צוואה" לא פעם אחת בחייכם, יחד עם זאת מרבית האנשים לא יודעים בדיוק מה צוואה אומרת מעבר לביטוי. כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה ומדברים על צוואה אנו למעשה מדברים על אחד מן המסמכים המשפטיים הנפוצים והשכיחים ביותר אשר נותנים לנו אפשרות להחליט איך יראו חיי הקרובים והיקרים לנו לאחר לכתנו. באמצעות צוואה אנו יכולים לקבוע איך אנחנו רוצים לחלק את הנכסים שלנו, את הרכוש שלנו, את האביזרים הסנטימנטליים שלנו ואת העזבונות שלנו לפרטי פרטים. כאשר אנחנו מדברים על כתיבת ועריכת צוואה אנו מדברים על מלאכות לא קלות במיוחד אשר צריכות להיעשות אל מול עורך דין צוואות המתמחה בתחום אשר יכתוב יחד איתנו את הכל בצורה יעילה, אפקטיבית ומנוסחת בצורה מדויקת – כך שלא יוכלו להיווצר סייגים בעתיד מן הכתוב.

עורך דין צוואות

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

צוואה: האם מדובר בחובה?

אנשים רבים תוהים האם זו חובה לרשום צוואה, למעשה זו לא חובה כלל. יחד עם זאת מדובר באחת הזכויות הגדולות ביותר שניתנו לנו בעודנו בחיים. אנו מאמינים כי עריכת צוואה היא זכות גדולה ומוצר צריכה בסיסי אשר כל אחד צריך להשתמש בו על מנת שתהיה לו את היכולת להשפיע בעודו בחיים על חייהם של בני משפחתו ושל היקירים לו לאחר לכתו. כאשר אנחנו עורכים צוואה אנו יכולים להסדיר בצורה מדויקת איך היינו רוצים שהרכוש שלנו על כל סוגיו יתחלק, כמו כן חשוב לדעת כי ניתן לערוך את הצוואה בכל שלב בחיים בהנחה ואתם עומדים בקריטריונים הרלוונטיים (המצווה כשיר לערוך צוואה על פי חוק, הצוואה נערכת באותה צורה שהצוואה הקודמת נערכה).

עריכת צוואה היא מלאכת מחשבת של ממש, אנו מציעים לכם לא לגשת אליה לבד ולעשות זאת יחד עם עורך דין צוואות המתמחה בתחום.

אומרים לא לסכסוכים משפחתיים: עבודה עם עורך דין צוואות

לא מעט סכסוכים משפחתיים נוצרים כאשר מתחיל להיווצר כסף, רכוש ונכסים על השולחן. עורך דין צוואות המתמחה בתחום רואה במהלך פעילותו לא מעט משפחות אשר מגיעות כמעט למצבים של "פירוק" כתוצאה מצוואה שלא הובנה ונוסחה נכון. עורך דין צוואות הוא הדרך שלכם לגשת אל שולחן הדיונים, לדבר, לגשר ולחסוך תהליך משפטי מורכב ולא פשוט תוך כדי שמובילים לפתרון יעיל, איכותי ואפקטיבי לכל הצדדים.

החשיבות בעבודה עם עורך דין צוואות בעל ניסיון בתחום

כאשר אנחנו מדברים על עבודה עם עורך דין צוואות אנו מדברים על אחד הדברים החשובים ביותר, לא מעט אנשים בוחרים לגשת אל עולם הצוואות לבד ולא לקחת עורך דין יחד איתכם. כתוצאה מכך אחרי לכתם מתחילים לא מעט סכסוכים משפחתיים, אי הבנות של הכתוב ולעיתים אף ביטול של הצוואה שלהם. כאשר אתם עובדים עם עורך דין צוואות בעל ניסיון בתחום אתם יכולים להיות רגועים ולדעת כי הצוואה שלהם נכתבה ונוסחה בצורה הטובה ביותר אשר תשרת את האינטרסים שלכם בצורה מדויקת. כמו כן, לא רק במקרים של עריכת צוואה אנו נרצה לעבוד עם עורך דין צוואות אלא גם במקרים של סכסוכים משפחתיים בגלל צוואה, התנגדות לצוואה, עזבונות, ירושות ושאר נושאים אחרים.

אמרתם עורך דין צוואות אמרתם דניאל ארנסט ושות'

משרד עורך דין צוואות דניאל ארנסט ושות' נחשב לאחד מן משרדי הבוטיק המובילים ביותר בתחום הירושות והצוואות. במרוצת השנים המשרד עבד אל מול לקוחות רבים ונחל הצלחות רבות בתחום. המשרד בעל ניסיון ומוניטין גבוה בתחום והפך לבחירתם הטבעית ולבית השני של אלפי לקוחות ברחבי הארץ.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – מחפשים עורך דין צוואות – אמרתם דניאל ארנסט ושות'.

ראו גם: עו"ד צוואות במרכז

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

סגירת תפריט