ענייני צוואה וירושה רצון של היורשים הנוגעים בדבר הוא לקיים את הצוואה ולחלק את הירושה בצורה הטובה והמדויקת ביותר לפי רצונו של המנוח. אך לעיתים מתעוררות מחלוקות ומוגשות התנגדויות לצוואה או לצו ירושה ולכן חשוב להכיר את הנושא.
עורך דין ירושה
צוואה וירושות: כל מה שחשוב לדעת

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

איזה סוגי צוואות יש?

לפני שפונים להתייעץ עם עורך דין לענייני צוואה חשוב להכיר את סוגי הצוואות: א. צוואה בכתב יד : עפ"י חוק הירושה, על צוואה בכתב יד להיכתב כולה בידי המצווה והיא חייבת לכלול תאריך כתוב וחתימה בכתב ידו של המצווה. במקרה הזה, מנסח הצוואה הוא איננו עורך דין לענייני צוואה אלא המצווה עצמו. ב. צוואה בעדים היה צוואה בכתב וכוללת תאריך וחתימה של המצווה, עפ"י חוק הירושה העדים יחתמו על הצוואה ולא ע"י עורך דין לענייני צוואה. ג. צוואה בפני רשות – הינה צוואה שעפ"י חוק הירושה, חייבת להיאמר בע"פ ע"י המצווה בפני שופט, או רשם של בית משפט, רשם לענייני ירושה, נוטריון או חברי בית דין דתי. ד. צוואת שיב מרע: היא צוואה שנאמרת בעל פה הנוגעת לאדם שרואה עצמו קרוב למותו, רשאי לציין בפני שני עדים בע"פ את הצוואה בצירוף היום בו נערכה הצוואה והנסיבות, וזו תכתב בזיכרון דברים שייחתם על שני העדים ויועבר על ידם בהקדם האפשרי לרשם הירושה.

מתי פונים לעורך דין?

אחרי שהכרתם את סוגי הצוואות, השאלה היא באילו מקרים מומלץ להתייעץ עם עורך דין צוואות. חשוב להדגיש שכמעט בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם עו"ד . יעוץ ראשוני בד"כ אינו בתשלום. לעו"ד צוואות הוא בעל נסיון מכיר את החוק, ומכיר את התהליכים והמערכת ובזכות היכולת שלו להבטיח שהיורשים יקבלו את המגיע צלהם בתוך זמן קצר וביעילות. עורך דין צוואות יכול לסייע לכם במקרים בהם מוגשת התנגדות לצוואה אותה הותיר המנוח . עורך דין צוואהות אמון על כללי ברירת הדין ויודע לפנות לפורום המשפטי המתאים בהתאם לנדרש. מעבר לכך, ענייני ירושה וצוואה, בייחוד אם יש סכסוך בין היורשים דורשים נסיון התמחות בירושה וצוואות והיכרות מעמיקה עם התהליכים, והחוקים עקב עבודה בתחום על בסיס יום יומי עורך דין צוואות יוכל לעזור לכם בנושאים אלה.

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

איך בוחרים עורך דין?

כעת הגיע הזמן לבחור עו"ד צוואות וירושות שיוכל לעזור לכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר. חוק הירושה עבר לא מעט שינויים מאז חוקק בשנת 1965 ולכן חשוב לבחור עו"ד צוואות וירושות שמכיר את השינויים התכופים, את התהליכים ואת הפורומים המשפטיים הרלוונטיים שיסייעו לכם לרשת את מה שהמוריש ציוה לכם בצוואתו. יש לבדוק את ההתמחות של עורך הדין בו אתם מתעניינים ולנסיונו בתיקים שכבר ניהל, אין ספק שבחירה בעו"ד בעל ניסיון רב והצלחות רבות תגדיל את הסיכויים שלכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם. הצוות המנוסה של משרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' מתמחה בתחום כעו"ד צוואות וירושות, המשרד מתמחה בדיני ירושה, עיזבון וצוואה. עם וותק וניסיון של שנים רבות בתחום צוואות, עיזבונות וירושה, למשרד הצלחות מוכחות במשפטי ירושה, התנגדויות לצוואה ושמירה על זכויות יורשים. הצוות המנוסה של המשרד מעניק טיפול מקצועי, אישי ומיומן לכל לקוחותיו .

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

עו"ד דניאל ארנסט

עו"ד דניאל ארנסט

עורך דין (שופט בדימוס) בעל משרד עורכי דין אשר התמחותו היא בדיני ירושות וצוואות, עזבונות ותכנון ובניה. עו”ד ארנסט משמש כאב בית הדין של הועד האולימפי, יו"ר ועדת בוררות וגישור של לשכת עורכי הדין. כמו כן שימש במילואים כאב בית דין צבאי (שופט צבאי). בוגר משפטים באוניברסיטת תל אביב בעל תואר LLB ולימודי כלכלה ומינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. שימש כמרצה למשפט בקריה האקדמית אונו.
סגירת תפריט