כולנו מאחלים לעצמנו אריכות ימים ושנחיה לפחות עד גיל 120, רבים בכלל לא מכירים ומודעים למשמעויות השונות והחשובות של עריכת צוואה. ירושה וצוואה הם דברים נחוצים להסדרה. במקרים רבים, התוצאה הסופית מוכיחה שהתייעצות עם עורך דין מומחה לירושה וצוואות יכולה להביא לסיום הטיפול בעיזבון בצורה המהירה והטובה ביותר. איך בוחרים עורך דין לענייני ירושה? התשובות במאמר שלפניכם

עורך דין ירושה
עורך דין ירושה תל אביב

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

עורך דין ירושה בתל אביב
עורך דין ירושה תל אביב

אם אתם מחפשים עורך דין ירושה תל אביב לפני שאת בוחרים עורך דין ירושה תל אביב יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת. קודם כל, בישראל, ירושה עוברת אך ורק על פי דין. מה הכוונה? בהיעדר צוואה, חוק הירושה מגדיר את סדר היורשים על פי דין והם לרוב קרוביו של הנפטר. לפי החוק, היורש חייב להיות בחיים בעת פטירת המוריש או להיוולד תוך 300 ימים מאז מות המוריש. כדי למצות את הזכויות שלכם בעניין הירושה ולוודא שתקבלו את מה שאת זכאים לו – עורך דין ירושה תל אביב ילווה אתכם ויוודא שהדברים אכן מסתדרים.

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

עורך דין ירושות וצוואות במרכז מתמחים בחלוקת הרכוש לאחר הפטירה ובכלל, וקיום הוראות המוריש . עורך דין ירושות וצוואות במרכז מתעסק, בלי שום ספק, באחד הנושאים הרגישים ביותר במשפחה. למרות החשיבות, חלק מהאנשים בישראל אינם עורכים צוואה או אינם מקפידים שהצוואה שכתבו תעמוד בדרישות החוק כדי שתוכל להתקיים בקלות ובאפקטיביות ולכן עורך דין ירושות וצוואות במרכז יערוך אותה נכון ויעניק לכם את ההסברים והדברים שחשוב שתדעו בנושא הזה כדי לחסוך הרבה עוגמת נפש.

עורך דין עזבון הוא אדם המתמחה בענייני ירושות וצוואה. לכן הוא יוכל לעזור לכם ולהסביר מתי כדאי לכתוב צוואה, מי הוא היורש כאשר אין צוואה וגם יעניק לכם עצות במקרה ונפרדתם מבן זוג ואינכם מעוניינים שרכושכם יעבור לבן הזוג. עורך דין עזבון גם יסייע לזוגות המעוניינים בצוואה הדדית. יש מגוון פתרונות הקשורים בצוואה ובירושה ולכן התייעצות ופגישה עם עורך דין עזבון יבטיחו שתהליך שאתם צפויים לעבור, יעבור בצורה חלקה ומועילה וישמור על האינטרסים של היורשים והמורישים.

המציאות המורכבת והעמוסה שבה אנחנו חיים עלולה להוביל לדחייה של התהליך החשוב הזה – לכן יש לפנות ולהתיעץ

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

עורך דין ירושה תל אביב

עו"ד דניאל ארנסט

עו"ד דניאל ארנסט

עורך דין (שופט בדימוס) בעל משרד עורכי דין אשר התמחותו היא בדיני ירושות וצוואות, עזבונות ותכנון ובניה. עו”ד ארנסט משמש כאב בית הדין של הועד האולימפי, יו"ר ועדת בוררות וגישור של לשכת עורכי הדין. כמו כן שימש במילואים כאב בית דין צבאי (שופט צבאי). בוגר משפטים באוניברסיטת תל אביב בעל תואר LLB ולימודי כלכלה ומינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. שימש כמרצה למשפט בקריה האקדמית אונו.
סגירת תפריט