כל אחד מאיתנו יפגוש בחייו צוואות או ישירות בין אם בצד המייפה או בצד המיופה. כאשר אנחנו מדברים על עולם הצוואות והירושות אנו מדברים על עולם גדול הטומן בחובו לא מעט אתגרים הן בעת כתיבת הצוואה ולעיתים אף במימוש הצוואה לאחר לכתו של יקירנו. אנו מאמינים שלא הגעתם לכאן סתם ויש לכם לא מעט שאלות על עולם הצוואות ועל בחירת עורך דין צוואות מומלץ – אנחנו פה כדי להוריד מעט את מסך הערפל.

למעשה כאשר אנחנו מדברים על סוגי צוואות אנו רואים כי חוק הירושה מחלק לנו כ – 4 דרכים שונים בהם נוכל לערוך צוואה – צוואה בפני רשות, צוואה בעל פה, צוואה בפני עדים וצוואה בכתב יד.

  • צוואה בכתב יד – צוואה זו נכתבת בכתב ידו של המצווה יחד עם התאריך וחתימתו האישית. אנו מגלים כי זו הצוואה השכיחה והנפוצה ביותר בעולם הצוואות, צוואה זו נעשית ללא "אירוע" מיוחד ולא מעט מן הפעמים צוואה זו זוכה לערעורים רבים בין כותלי בתי המשפט מאחר ואין להם שום אסמכתא כי המצווה הוא זה שרשם את הצוואה.
  • צוואה בעל פה – צוואה בעל פה הינה צוואה הניתנת אך ורק במצבים מסוימים, לרוב אנו נראה אנשים נמצאים במצב בריאותי קשה ו/או על ערש דווי אשר נותנים צוואה זו. צוואה זו צריכה להיעשות אל מול 2 עדים אשר רושמים את כל תכנה בזכרון דברים ומעבירים אותה ישירות אל רשם ירושה.
  • צוואה בפני רשות – צוואה זו ניתנת אל מול אחת מן רשויות החוק: בית המשפט לענייני משפחה, שופט, רשם ירושה, נוטריון, בית דין רבני ושופט.
  • צוואה בעדים – צוואה זו נערכת אל מול 2 עדים אשר מאמתים את רצון הצוואה ואמינותה, כמו כן ברוב המקרים אנו רואים אנשים עושים צוואה זו יחד עם עורך דין אשר מלווה את התהליך ובודק כי לא נפל בו רבב.
עורך דין צוואות מומלץ

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

התנגדות לצו ירושה – האם זה אפשרי?

אנשים רבים נוטים לחשוב שזה לא יקרה אך לעיתים אנו רואים התנגדות לצו הירושה, יכולים להיות לא מעט סיבות אשר יגרמו ליורשים הטבעיים ו/או לכל אדם אחר לערער על צו הירושה. בין הסיבות העיקריות להתנגדות לצו ירושה אנו רואים:

  • מגיש ההתנגדות טוען כי ישנם עוד יורשים למנוח מעבר למה שנרשם בצו הירושה
  • מגיש ההתנגדות טוען כי ישנו צו ירושה עדכני יותר
  • מגיש ההתנגדות טוען כי היורשים אינם בשום פנים יורשי המנוח ו/או אינם נחשבים כאלו על פי חוק

כמו כן יכולים להיות לא מעט מקרים אחרים בהם תינתן התנגדות לצו ירושה. סעיף 67 הגשת התנגדויות (תשנ"ח-1998) נותן את האפשרות להסדיר את ההתנגדות תוך 14 ימים מיום פרסומה של הירושה.

האם ניתן לכתוב צוואה לבד או שמא נצטרך עורך דין?

לא מעט אנשים תוהים האם הם יכולים לכתוב צוואה לבד או שמא הם צריכים עורך דין איתם לאורך כל התהליך. למען האמת אם אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי ניתן לכתוב את הצוואה בשני הדרכים ושתיהן לגמרי מוקבלות. יחד עם זאת, כתיבת צוואה היא מלאכה לא פשוטה אשר דורשת מיומנות ומקצועיות כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט אנשים פונים אל עורך דין אשר יעזור להם להוציא את הצוואה אל אוויר העולם.

בחירת עורך דין צוואות מומלץ

אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם מחפשים אחר עורך דין צוואות מומלץ אשר ילווה אתכם ויעזור לכם לאורך כל התהליך – כאשר אנחנו מדברים על בחירת עורך דין צוואות אנו נרצה לבדוק מספר דברים:

  • ניסיון, ותק ומוניטין – אנו קוראים לשלושת אלו "המשולש הקדוש", בדקו כי לעורך דין איתו אתם עובדים יש ניסיון, ותק ומוניטין בתחום אותו הוא צבר במרוצת השנים – עורך דין זה יודע איך לגשת אל סיטואציות מורכבות ולעזור לכם לנסח את הצוואה בצורה איכותית, מקצועית ולא משתמעת ל – 2 פנים.
  • המלצות – אנו חיים בעידן דיגיטלי בו ניתן למצוא לא מעט המלצות ו/או דיסהמלצות ברשת. אנו ממליצים לכם לבדוק המלצות וביקורות על עורך הדין על מנת לדעת מעט אודותיו.
  • כימיה – כתיבת צוואה היא מלאכה רגישה במיוחד הדורשת התערבות מקצועית אך רגישות ואמפטיה באותה הנשימה, בדקו כי עורך דין איתו אתם מתקשרים איתכם על אותו "תדר".

עורך דין צוואות מומלץ: דניאל ארנסט ושות'

משרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' בעל וותק של שנים רבות בתחום צוואות, עזבונות וירושות ונמצאים באמתחתו צוות מנצח אשר הובילו במרוצת השנים להצלחות מוכחות במשפטי ירושה, התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים.

מחפשים עורך דין צוואות מומלץ – הגעתם למקום הנכון.

למה לבחור במשרד עו"ד דניאל ארנסט ושות' ?

ניסיון של שנים

למשרדינו ותק של שנים רבות בתחום צוואות עזבונות וירושה וניסיון רב לצד שירות ויחס אישי

צוות מנצח

הצלחות מוכחות במשפטי ירושה התנגדויות לצוואות ושמירה על זכויות יורשים

מתמחים בצוואות ועזבונות

לצד התמחות בתכנון ובניה למשרדינו מומחיות מיוחדת בתחום צוואות עזבונות וירושה

טיפול מקצועי ומיומן

למשרידנו צוות מנוסה אשר מעניק טיפול מקצועי ומיומן תוך מתן שירות מצויין לפונים ע"י צוות המשרד

אנו עורכי דין לירושה המתמחים בעניני ירושה צוואות ועזבונות. תוכלו לפנות למשרדנו בכל שאלה בנוגע לצוואות וירושות וכן גם בנוגע לניהול עיזבונותיהם של נפטרים. משרדנו משרד עורך דין לירושה מתמחה בכך ויתאים לכל אחד את הסיוע הנדרש עבורו.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים:

סגירת תפריט